TOP

XDXDXDXDXDXDXDXDXD

Uwäähhhh, har nyss vaknat.... Det kommer inte hända så mycket idag, för nu har alla andra åkt iväg ><'... Men jag har faktsikt lite saker jag måste göra så helt uttråkad kommer jag inte vara :P
⦁ Rensa den gamla datorn, alla bilder och musik måste till CD's och USB
⦁ Märka alla skivorna (med LIGHTSCRIBE!!!, Lightscribe äger xD)
⦁ Städa rummet, det kommer ta lååååång tid (händer förmodligen innan jag rensar the old one)
⦁ Låsa in två böcker xD
⦁ Lösenordsskydda en mapp på datorn, hehe
⦁ Ladda ner lite läs material :P
⦁ Duscha (står högst upp på listan, har massa hårspray i håret som ska BORT!)
Ja, det är väl ungefär det jag kan komma på att skriva om.... Det är lite brist på fantasi nu xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The sun's warmth is nothing compared to your smile.If
only it wasn't so cloudy all the time....
RSS 2.0